Det här är gästboken för vår fest på Amante i mars 2026. Skriv gärna en rad......
Lägg upp meddelande
Emil: Vårfesten
En trevlig tillställning med ett riktigt bra upplägg med mingel och gemensam måltid innan👌😊
2026-03-30
Michael: Vårfesten Amante 2026
Grymt arrangemang och ett riktigt härligt sällskap -:)
2026-03-29
Hasse L : Tack för en underbar helg!
Tack alla för en trevlig helg! Och speciellt tack till alla som hjälpte mig under kvällen, ser redan fram emot nästa fest/evenemang.
2026-03-29
Powered by Phoca Guestbook